On Wednesday 5. June 2002 19:55, Du skrev:
Ordet 'again' blir brukt rett som det er, og er klarar ikkje bestemma meg for om eg skal setja det om til 'på nytt' eller 'igjen'. Eks.
Fekk ikkje tilgang til fila. Vil du prøva igjen / på nytt?
Jeg vil gå for igjen her
Vil du starta maskina på nytt? (Her *må* det vera 'på nytt'.)
enig
Verten er ikkje tilgjengeleg. Prøv igjen / på nytt seinare.
Også her foretrekker jeg «igjen». Men dette er nok en smakssak. I grunnen kan vel «på nytt» også brukes i alle disse tilfellene. Men her synes jeg at variasjonen fryder, det blir lett litt ensformig og kjedelig om man ikke varierer stilen litt (innen rimelighetens grenser selvsagt...).
Axel