Karl Ove Hufthammer skrev:
Fredag 11. juli 2008 skreiv Sverre Våbenø:
En forbedret og oppdatert utgave med skjermbilder finnes på adressen http://wiki.skolelinux.no/Bidra/kbabel-oppsett
Infoen om fleirtalsformer i skjermbildet er feil. Det skal ikkje vera parentesar i fleirtalsteksten, og han skal ikkje begynna med eit mellomrom.
Hadde vore fint om du kunne retta dette, slik at me unngår støy i SVN når det vert bytt fram og tilbake mellom rett og feil form (feilrettingsskriptet mitt rettar automatisk feil form til rett form, mens KBabel rettar det tilbake).
Som du selv skriver, så er en-/flertallsformen noe Kbabel automatisk satte inn, derfor gikk vi ut ifra at dette var rett, hvis så ikke er tilfelle bør forøvrig feilen meldes. Hva er i så fall rett? Det trengs da litt ekstrainformasjon om dette på denne siden.
Hilsen Axel