Hei!
Jobber med en NB oversettelse av CMS'en Phase. De bruker begrepet 'snippet', som er en liten kodesnutt (PHP). Er det noe som har vært borti dette utrykket? Har tenkt litt på "kodesnutt", men blir ikke helt komfortabel med det, og har inntil videre valgt å beholde "snippet" også i den norske utgaven.
-Espen