Onsdag 23. mars 2011 skreiv Ole Andreas Utstumo:
Eg spurde om det her på lista for nynorsk, utan mykje resultat. Er nokon her samordnar for omsetjinga av Debian, eller kan peike meg i riktig retning? Bokmål eller nynorsk speler inga rolle.
Kva var galt med svaret du fekk på nynorsklista?