Den 23. jun 2005 kl. 13:31 skrev Gaute Hvoslef Kvalnes:
Videresendt melding:
Fra: "Lasse G. Dahl" news@lassedahl.com Dato: 21. juni 2005 20:20:43 GMT+02:00 Til: gaute@verdsveven.com Emne: OOO på norsk: Parkniping eller Kerning?
Det grå en debatt i denne bloggen:
http://blogg.huftis.org/artiklar/kerning-i-fri-programvare/
om Openoffice.org og "Kerning", som ooo kaller "Parkniping" på norsk. Karl Ove Hufthammer hevder at dette heter "Kerning" på norsk, også - og han har ofte rett.
Kort forklaring frå sida til Karl Ove:
Kerning: (Automatisk) minsking eller auke av mellomrom mellom spesielle teiknpar. Kniping: (Uniform) minsking av mellomrom mellom teikn i tekst. Sperring: (Uniform) auke av mellomrom mellom teikn i tekst.
OpenOffice.org kallar kerning for «pair kerning», som me har omsett til «parkniping» (i den trua at kerning og kniping var det same). Den engelske typograftermen for kniping ser i følge Wikipedia ut til å vera «tracking»:
http://en.wikipedia.org/wiki/Tracking_%28typography%29 http://en.wikipedia.org/wiki/Kerning
Med helsing, Gaute Hvoslef Kvalnes