Hei Keld - Godt å se at han har redesignet www.sql-ledger.com - den forrige designen var forferdelig.
Har du gjort noe med kontoplan ? eller rapportene ?
Har du begynt å gjøre noe med å pakke den som debian-pakke ?
Er det andre som har noen god annen kode for GIFI.
Det er en kode som etter det jeg har forstått er brukt for å lage rapporter i forbindelse med årsoppgjør
// Finn-Arne (ny på i18n-nb - med i skolelinux - og her korrekturlest noen ganger før på sql-ledger - men aldri kommet i mål med å legge inn norsk kontoplan)