Eg ser revisjonsprosjektet for Bokmålsordboka og Nynorskordboka (https://www.uib.no/lle/121561/revisjonsprosjektet-bokm%C3%A5lsordboka-og-nyn...) nettopp har lagt ut ei lenkje om korleis ein lettast og kjappast kan slå opp i ordbøkene via nettlesaren:
https://tanketom.no/den-lettaste-m%C3%A5ten-%C3%A5-ha-spr%C3%A5kr%C3%A5det-o...
Kanskje nyttig for nokon her på lista som ikkje alt kjenner til dette?