onsdag 11 august 2004, 10:22, skrev Ole-Anders Andreassen:
http://developer.skolelinux.no/brev/fri_programvare_30august2004.html
Håper det er mulig å ta dette med i betraktningen.
Jepp.
Mye tyder på at utviklersamlinga "lander" på 27-29 august da det er flest bedragsytere som kan den helga. Flott at dette ikke skaper problemer for årsmøtet til "Linux i skolen", og at det passer bra med seminaret i regi av Kommunenes sentralforbund. Rent praktisk trenger vi ikke bestemme tidspunkt før i kveld eller i morgen. Man sparer litt penger ved bestilling av flyreise 14 dager før samlingen.
- Knut