On Fri, 2004-01-30 at 11:56 +0100, Karl Ove Hufthammer wrote:
Åsmund Skjæveland aasmunds@ulrik.uio.no skreiv i innlegget news:1075310564.5572.1.camel@magnetfelt:
msgid "Using Distinguished Name (DN)"
Skal "Distinguished Name" setjast om med «unikt namn» eller tilsvarande, eller er det eit rart fagord som ikkje skal omsetjast?
Det er eit rart fagord, men kan godt settast om til «unikt namn».
korleis vil ei slik omsetjing auke forståinga av teksta? det ville verke mot si hensikt, spør du meg. viss du let "DN" vere i fred, klarer ein jo å rekonstruere kva "unikt namn" tyder, men kva er då vitsen?