On Sat, 2019-01-19 at 16:23 +0100, Kolbjørn Stuestøl wrote:
Ikkje noko stort problem, men kvifor viser e-postlesaren min «i19n-no Forum» som avsendar («korrespondent») når det er eg som har sendt teksten? Noko eg kan gjere for å få opp rett namn i lista? Det ser ut til at andre namn kjem opp slik dei skal. Eg brukar Mozila Thunderbird på Windows 10. Begge fullt oppdaterte. Kolbjørn
dette er nok lokalt hos deg, du heiter "Kolbjørn Stuestøl" hos oss andre. du får finkjemme adresseboka di, du har tydelegvis lagt inn "i18n-no Forum" som namn for mailinglista.