j
k
j a
j l
* Roy Sigurd Karlsbakk roy@karlsbakk.net [021017 09:33]:
hei er det noen som har et godt forslag til oversetting av 'failover' og 'redundancy'? Sistnevnte da ment om for mange servere for å kunne ta over etc.
hei
er det noen som har et godt forslag til oversetting av 'failover' og 'redundancy'? Sistnevnte da ment om for mange servere for å kunne ta over etc.
Reserve/reserveløsning?
Eivind
Back to the thread
Back to the list