[Håvard Korsvoll]
Kva vart vi einige om å gjere for ord som er gyldige for fleire bøyingar? Til dømes ordet "asosiale" er eit adjektiv som både er bøying i flertall og bestemt entall.
Slik jeg oppfattet det, så ble vi enige om å sende inn flere blokker i slike tilfeller. Det ble forsøkt skrevet ned på URL:http://no.speling.org/dokumentasjon.html med denne setningen:
Viss eit ord tilhøyrer fleire klassar, så skal det føras opp fleire gonger, ein for hver klasse. Dette er nødvendig for å kopla bøyningsinformasjon korrekt sammen med klasse.
Mulig den forklaringen bør utvides?