lørdag 6. oktober 2001 18:53 skrev Gaute Hvoslef Kvalnes:
Omsetjingane våre ligg altså i KDE-CVS, men ikkje i utviklingsversjonen enno.
Auda, jeg bommet altså på hvor jeg skulle hente. Hvor ligger da den "riktige" versjonen, altså den som du oppdaterer?