On Monday 30 March 2026 13:28, Karl Ove Hufthammer via l10n-no wrote:
Men viss me ikkje vil fjerna oss for langt frå Adobe, men samtidig unngå krasjen med «glow»/«glød», kan me kanskje bruka «fargeglød» som omsetjing av «vibrance»?
Jeg likte det forslaget.