Hei alle saman
Vi inviterer til omsetjarsamling i Osloområdet i april/mai. Alle som er interessert i omsetjing av fri programvare til norsk er inviterte.
Det er to helgar som er aktuelle, 25.-27. april eller 2.-4. mai. Vi vil gjerne at de melder tilbake kva for helg(er) som passar. Helst før påske, slik at vi får fastlagt datoen såpass tidleg at folk har høve til å kjøpe billege billettar.
Det er oppretta ei wiki-side for samlinga: http://friprogramvareiskolen.no/Omsetjarsamling/2008-04-Oslo Viss du har skriveløyve på wikien, så kan du leggje inn der kva for helg som passar.
Det er også heilt greit å sende ein e-post til lista.
Helsing Håvard