[Jacob Sparre Andersen]
Det kunne godt se ud som om den er gaaet ned. Jeg sidder paa den sydlige halvkugle lige nu, men jeg vil prikke til nogen der er lidt taettere paa maskinen.
Fint. Kan du gi beskjed når den er operativ, da det ser ut til å ta en stund. Den er fortsatt nede sett herfra.
Ga ut ny versjon av den norske stavekontrollen i dag. Glad jeg hentet ut data i går, før den døde. :)