Saturday 14 September 2002 22:50, skrev Herman Robak:
Et godt valg, synes jeg. Hvor tilfreds er du med grensesnittet Apachemodulen gir administratoren? Er det noe som burde endres? Tilbakemelding om dette kan med fordel rettes til linuxiskolen@skolelinux.no og http://bugs.skolelinux.no/
Jeg ble introdusert for Apache gjennom Webmin... Føler at det mangler dokumentasjon på hva de forskjellige "skjermene" gjør og hvor det gjøres. Etter at man har lært litt er dette ikke et problem, men i en lærefase er det greit å kunne relatere til underliggende konfigurasjonsfiler.
Min personlige oppfatning er at dette bør på plass for relevante moduler. Skal se litt på alternativer og melde videre.
dhcp-modulen og ltsp-modulen har vært mye omtalt på linuxiskolen@skolelinux.no
Kikket for første gang på LTSP-modulen i kveld... Dersom denne er prioritert, vil oversettelse være rakst unnagjort. Ca 100 ord/fraser er ikke et uoverkommelig arbeid. Skal jeg starte?
DHCP skal også være overkommelig med ca 300 ord/fraser. Skal den inn som nummer 3 på min liste?
Ellers er jeg ferdig med råutkastet til ca 35% av Apache-modulen.
Joachim