On Sunday 16 November 2003 16:04, Axel Bojer wrote:
Hvis dere har satt opp et annet språk enn norsk (bokmål/nynorsk) så kan siden bli vanskelig å finne (noe må gjøres med de språkspesifikke sidene; de er bl.a _veldig_ ulike!) Her er iallefall den fullstendige adressa:
Spørsmål. Jeg driver med noteedit som er et stykke ned på listen. (kdemultimedia). Skal jeg da forsyne meg av det ovenfor ? Er det fritt frem ?
Knut Erik