On Wed, 2010-12-29 at 20:38 +0100, Axel Bojer wrote:
De andre to som har drevet med dette har vært Terje Reite og meg.
Ja, jeg så kommentarene dine i missing.nb
Kanskje vi kan møtes, Arno, enten på IRC eller annen måte og se litt på det, over jul?
Høres bra ut. #i18n på freenode eller noe sånt? Maskinen min står alltid på.
Arno