Torsdag 17 august 2006 21:49 skreiv Lars Ivar Igesund:
Sjå over ... KMail (KDE 3.5.4, Kubuntu) ser ut til å bryte rett, men ikkje teikne bindestrekane?
Det har du jammen rett i. Skriveprogrammet i KMail gjer det, men tydeligvis ikkje framvisingsprogrammet. Og med «Svar»-funksjonen går det òg galt. :( Funksjonaliteten er ganske triviell; dei burde fått han til for lenge sidan!