On Wed, 18 Jun 2003, Petter Reinholdtsen wrote:
[Keld Jørn Simonsen]
Noen som vet om 'ð' skal sorteres som en bokstav, eller som et spesialtegn?
ð er et bokstav!
Joda, på Island, men skal den sorteres som en bokstav på norsk? Er det noen standard som har dokumentert dette?
Det er da så absolutt en bokstav i (gammel)norsk også! Men jeg vet ikke om noen standard som dokumenterer det. Videresender spørsmålet til noen som kanskje vet.
Thomas Gramstad thomas@ifi.uio.no