[Gaute Hvoslef Kvalnes]
KDE 2.2.2 er no ute,
Herlig. :-)
Noen som vet om den kommer inn i Woody?
og inneheld mykje av det arbeidet som Skulelinux-omsetjarane har
gjort.
Når var vår (din?) siste innsjekking fra skolelinux til KDE CVS? Hvor
stor er differansen?