on. den 01. 09. 2010 klokka 19.06 (+0200) skreiv Torstein Adolf Winterseth:
Hei.
Tenkte eg skulle omsetje GNOME Shell, og kom over termen «Screencast». «Skjermkast» høyrest veldig galt ut så hadde vore fint med nokre andre forslag. «Skjermopptaking» kanskje?
Heisann.
Eg nytta «skjermvideo» da eg omsette PiTiVi, etter denne artikkelen på wikipedia: http://no.wikipedia.org/wiki/Screencast
«En screencast er et opptak av skjermbildet på en datamaskin, publisert som en videofilm. En screencast, eller skjermvideo på norsk, brukes gjerne i sammenheng med programvareopplæring eller andre oppgaver relatert til bruk av datamaskin. Ordet screencast brukes både om selve filmen som produseres, og om publiseringskanalen.»
Eit søk på google gir 774 treff og det ser ut til at ordet er i allmenn bruk.
Helsing Ole Andreas Utstumo