Hei
Jeg har lyst til å få i gang en fungerende grammatikkontroll for openoffice.
Har tenkt på å søke støtte fra diverse fond til dette arbeidet.
Spørsmål:
Er dette noe som Åpne kontorprogram på norsk har lyst til å arrangere, eller skal jeg forsøke meg på å skrive søknader som privatperson med ad-hoc-gruppe (dere og andre frivillige) i ryggen?
mvh Arno Teigseth