Ordet 'again' blir brukt rett som det er, og er klarar ikkje bestemma meg for om eg skal setja det om til 'på nytt' eller 'igjen'. Eks.
Fekk ikkje tilgang til fila. Vil du prøva igjen / på nytt? Vil du starta maskina på nytt? (Her *må* det vera 'på nytt'.) Verten er ikkje tilgjengeleg. Prøv igjen / på nytt seinare.