KDE 4.3 er snart klar, og det vil vera fint om me kan få denne utgåva godt omsett til norsk. Bokmål og nynorsk ligg faktisk ganske bra an:
Bokmål: http://l10n.kde.org/stats/gui/stable-kde4/team/nb/ Nynorsk: http://l10n.kde.org/stats/gui/stable-kde4/team/nn/ Nordsamisk: http://l10n.kde.org/stats/gui/stable-kde4/team/se/
(Omsettinga til nordsamisk er ikkje komplett nok til å verta med i det heile.)
Etter planen skal KDE 4.3 «taggast» tysdag 21. juli; sjå http://techbase.kde.org/Schedules/KDE4/4.3_Release_Schedule
Dette tyder at alle omsettingane må vera melde inn til vår SVN *minst* eit par dagar før dette for å vera sikra å komma med. I tillegg kan ikkje omsettingane innehelda syntaksfeil.
Lykke til! :-)