Hei!
Jeg lurer litt på de ulike mappene vi har i svn/i18n Vi har kde4, og det er jo neste versjon. Dessuten har vi kde3-trunk og kde3-stable. Trunk betyr vel kommende versjon av KDE3 og stable nåværende stabile versjon? Trunk er grei, den tas vel i bruk når kde 1.3.9 skulle komme (skjønt var det nå helt sikkert at den kommer?), men trenger vi kde3-stable til noe? Rette alvorlige feil? Blir de så tatt i bruk vha. nye språkpakker for eksisterende KDE-versjoner der ute?
Bare lurer/vil være sikker :-)
Hilsen Axel