j
k
j a
j l
Er vedlagt skjermskudd noe som gjelder Debian også? http://www.idg.no/pcworld/article72491.ece
Har glemt hvor de norske x.org filene til debian installer er plassert. Kunne noen gitt meg et hint, så skal jeg se etter :)
Beste hilsener
Knut Yrvin
Back to the thread
Back to the list