Det ser dessverre ut til at me må (kunna) omsetja KDE-program i «trunk» òg. Sjå: http://lists.kde.org/?l=kde-i18n-doc&m=115498590706517&w=2
Gaute, kunne du lagt KDE-Trunk-omsetjingane (+ malane) til i Skulelinux-SVN?
(Då kan me kanskje endelig få ei oppdatert Amarok-omsetjing òg. Eg er lei av å ha programmet på halvt dansk!)