Måndag 12. januar 2009 skreiv Åsmund Skjæveland:
Dersom nokon held på no med omsetjingar vil eg foreslå at alle PO-filer går gjennom meg inntil vidare. Eg har skrivetilgang til GNOME svn. Eg vil i utgangspunktet ta for meg GNOME HEAD, og evt. dytta endringar tilbake til eldre utgåver i etterkant. Har de nokon synspunkt?
I KDE har me eit system der me arbeidar med «samanslåtte» filer, som inneheld tekstane frå både HEAD/TRUNK og STABLE. Dette er basert på nokre Python- skript, som eg tippar det ikkje er for vanskelig å tilpassa til GNOME (men det er sikkert *litt* arbeid). Sjå
http://techbase.kde.org/Localization/Workflows/PO_Summit