On Mon, 5 Aug 2002 gamenius@gamenius.net wrote:
Når man ser på fil-/mappeegenskapene i Konqueror får man beskjed om hvor mye rom det er igjen på disken. Burde man ikke bruke ordet plass?
Jo, absolutt. Herved endret!
Neste kde-i18n-no blir bygd i løpet av kvelden. Petter vet hvor ofte de bygges.