[Yngve Spjeld-Landro]
Vyrde listemedlemmer, eg har kome over nemninga "cast". Eg reknar med at det er i tydinga å senda medieinnhald frå ei eining til ei anna. >Finst det etablert omsetjing av ordet?
Vet ikke.
Eg har sjølv vurdert skjermdeling, mediedeling, skjermsending. Men eg er ikkje heilt nøgd med desse vala. Vonar lista >kan koma med innspel.
Eg gløymde å ta med "skjermspeiling" som eit alternativ.
Tja, kan "kringkast" brukes? Eller "send"?
Ellers kan jo "cast" også være roller i en film eller skuespill.