j
k
j a
j l
Dette er frå Evolution sine LDAP-greier.
msgid "Using Distinguished Name (DN)"
Skal "Distinguished Name" setjast om med «unikt namn» eller tilsvarande, eller er det eit rart fagord som ikkje skal omsetjast?
Back to the thread
Back to the list