j
k
j a
j l
[Birger Kollstrand]
Hva med: standard database SQL kommandoer?
Mulig jeg er på bærtur, men jeg tror 'native SQL' er alle SQL-kommandoer som ikke følger ANSI SQL-standareen? "Database-spesifikk SQL" blir da kanskje bedre?
Back to the thread
Back to the list