fre, 05,.08.2005 kl. 10.08 +0200, skrev Petter Reinholdtsen:
[Hans F. Nordhaug]
OK, jeg begynner å bli lei av disse e-postene og har lukket bug 87 og 88. Jeg har lyst til å lukke 96 også fordi vi nå har en oversettelse av noteedit. At den er utdatert er vel ingen grunn for en bugrapport - det er massevis av programmer hvor oversettelsene er utdaterte/uferdig, er det ikke? Noen imot?
Sakene bør vel først lukkes når oversettelsen er sendt til programvareforfatterne, slik at den kommer med i en framtidig versjon. Vet du at dette er tilfelle for gnomemeeting og celestia? Hvis det er tilfelle for de andre også, så er det bare å lukke.
Gnomemeeting har i alle år vært oversatt av GNOME oppstrøms. Ser ikke noen grunn til at dere skal måtte bruke tid og krefter på denne også.
Kanskje dette er pga at dere bruker en gamme versjon av programmet?
Mvh Kjartan