Hei! Jeg har jo sett hvor mye som er gjort med head-kde-filene. Ikke mye igjen der. Ser ut til å ha vært en kjempejobb? Men: datoen for utsendelsen av KDE 3.1 er vel utløpt? Eller har det ennå mening å arbeide på disse, sånn rent akutt? (Og når blir eventuelt en oppdatering=forbedring, språkvask) av disse filene aktuelt? Ser at det stadig er gjort noe der når jeg oppdaterer...
Så var det skolelinux-cden: når var det den skulle sendes ut? Mener også den fristen er over, men har ikke den mailen der det sto lenger...
Axel