Axel Bojer wrote:
Det jeg mener er selvsagt ikke hva som står i e-postene som sendes personlig til de som abonnerer på lista, men hva som står i de e-postene som lagres i arkivene på nett.
Jeg ble svart av andre at mailman har en slik funksjon, så mitt spørsmål er om ikke dette bare kan skrus på?
Det är inte "mailman" som står för arkiveringen, utan en annan programvara som heter "pipermail". Det borde finnas i konfigurationen att e-postadresser ska döljas i arkivet, men jag känner inte till var den inställningen/konfigurationen görs.