Petter Reinholdtsen kirjoitti 23. des. 2005 kello 17.03:
Det er jo tross alt to forskjellige felt (HYPHENATION og COMPOSITE-WORD) som sendes til brukerne. Hvis programmet internt vil slå disse sammen til ett felt, så kan den jo enkelt gjøre det uten at brukerne oppdager endringen.
Spørsmålet er "distinksjon eller ikkje distinksjon". Viss du legg data inn i to ulike felt kan symbolet sjølvsagt vere det same, og så kan programmet endre symbolet frå "-" til "=" i det eine feltet og ikkje i det andre når informasjonen seinare blir unifisert.
Ei anna sak er kor naudsynt det er å bruke ulike symbol for orddelepunkt og samansetjingspunkt.Viss alle orddelepunkt kan definerast fonologisk, og alle unntaka er morfologiske, bør det morfologiske samansetjingsteiknet vere nok, jf. Saman=setjings=punkt.
Det har jeg ingen peiling på. :)
Det spørsmålet bør gå til folk med erfaring med slikt arbeid.
Poenget mitt er at så lenge vi har eit program som gjer bruk av denne skilnaden (og det har vi?) så bør han med. To ulike teikn bør vere unødvendig så lenge vi har to ulike felt, men det skapar samtidig redundans. Det med at du ikkje hugsar kva teikn det er kan også fiksast med at dei relevant teikna blir sett i parantes etter presentasjonen til dei ulike felta.
Trond.
---------------------------------------------------------------------- Trond Trosterud t +47 7764 4763 Institutt for språkvitskap, Det humanistiske fakultet m +47 950 70140 N-9037 Universitetet i Tromsø, Noreg f +47 7764 5216 Trond.Trosterud (a) hum.uit.no http://www.hum.uit.no/a/trond/ ----------------------------------------------------------------------