Den 07. juli 2013 15:59, skrev keld@rap.rap.no:
Hei
Jeg har tatt over www.speling.org, og det ligger nå på en annen maskin. Jeg vet ikke om dere stadig bruker dette? I så fall kan dere gjerne avprøve om allt fungerer. (Det gjør det ikke ennå:-(
Vennlig hilsen Keld Simonsen
Hei!
Jeg vil gjerne ha anledning til fortsatt å bruke det.
Mvh Axel