Hei
Jeg er ganske så ny her , men har fått litt forklart av Frode Jemtland. Jeg har lastet ned Kbabel , men det er jo ikke det eneste jeg trenger. Er det noen som kan være så snill å lage en slags guide til meg for hvordan jeg skal komme igang med oversettingen ?
Med vennlig hilsen Tom Kjølhamar