[Håvard Korsvoll]
No har eg laga eit forbetra e-postmottak i perl på speling.org. Det betyr at vi kan ta i mot quoted-printable. Alle teiknesett blir omgjort til UTF-8 og alt blir lagra som UTF-8 i kjeldefila.
Hurra. Genialt. Da skal jeg endre mine biter slik at de er forberedt på å finne UTF-8 i source.gz. Har du fikset Q-P-tegnene i kildekodefilen? Her er de transformasjonene jeg har måttet gjøre på nb-filen for å kompensere for feil:
$(SED) -e s/=f8/ø/g \ -e s/=F8/ø/g \ -e s/=E5/å/g \ -e s/=3D/=/g \ -e s/=E6/æ/g \ -e 's/, =//g' \ -e 's/forvrengt./forvrengt,/g' \ -e 's/SYNONYM: språk=vitenskap/SYNONYM: språkvitenskap/g' \ -e 's/SYNONYM: overdimensjonert; rommelig; ruvende; stor; svær; uhyrlig/SYNONYM: overdimensjonert, rommelig, ruvende, stor, svær, uhyrlig/g' \
Det skal ikkje vere så vanskeleg å lage meir sofistikert mottaksrutine i perl der ein sorterer ut e-postar frå adresser som ikkje er i korrekturlesarlista.
Nydelig. Jeg foreslår at vi utsetter det til vi ser at det er nødvendig. Jeg tror ikke vi kommer til å bli utsatt for sabotasje med det første.