Det blir møte mandag 10/12-2007 kl. 17.30 ved inngangen til Galleri Oslo.
Møt opp, meld gjerne fra på forhånd om du kommer, så vi vet hvem vi skal vente på :-)
Se ellers tidligere e-poster for hvilke utfordringer vi arbeider med. Innspill tas også gjerne på e-post.
Hilsen Axel