[Torstein Dybdahl]
Jeg skulle gjerne ønske at den også ble satt igang for nord- og sør-samisk.
Glem sør-samisk i denne omgang, sammen med lulesamisk, enerasamisk og alle de andre variantene. Vi har problemer nok med å skaffe folk med kompetanse på nordsamisk, som er >70% av de som kan et av de samiske språkene. Vi har intet håp om å finne folk til å ta seg av de andre variantene (tror det er 7 totalt. :).
For å starte med samisk må det lages en liten ordliste slik at ordsamleren på an Gramadoir kan startes.
Holder URL:http://developer.skolelinux.no/info/samisk/div/Fellesordl.eng-se.htm8?