j
k
j a
j l
..fordi den kontoen er stengt, i likhet med en drøss andre konti, på grunn av innbrudd på Ifis servere. :-(
Er det noe viktig, kan dere sende mail til herman@opera.com. Jeg regner med å ha fått tilgang igjen i ettermiddag, eller senest imorgen.
Back to the thread
Back to the list