Onsdag 22. september 2010 skreiv Åsmund Skjæveland:
Somme program har støtte for å velja mellom 12- og 24-timars klokke. Korleis taklar me det på norsk? Etter det eg veit finst det ikkje noko symbol tilsvarande "AM"/"PM".
Eg har vanligvis omsett det til den *britiske* stavemåten, «a.m.» og «p.m.», sidan det er britisk engelsk elevane lærer på skulen.
Sjå http://www.informatics.sussex.ac.uk/department/docs/punctuation/node28.html (men merk at kapitélane vert viste som små bokstavar i denne nettsideversjonen av boka).