Hei.
Tenkte jeg skulle si noen ord siden jeg er ny her.
Mitt navn er Jo Øiongen. Bosatt i Stavanger, og jobber med drift av it anlegget til en av Norges største rørgrossiter.
Grunnen til at jeg dukker opp på denne listen er at jeg ønsker å bidra med å oversette KDE til norsk (bokmål).
Over helgen hadde jeg tenkt å ta for meg kdeadmin og kdeartwork. Noen andre som jobber med disse? Hvis ikke så har jeg noe å fordrive helgen med :-)
Mvh Jo