[Arno Teigseth]
Vi bruker Whisper gjennom openai's betalte API, ikke opensource. Men det skal teoretisk være lik funksjonalitet.
Aha. Jeg tenkte dere kjørte det lokalt. Det falt meg ikke inn at dere sendte lydopptak fra brukernes omgivelse til fremmede i USA.
Men OpenAI har vel ikke nb-whisper-modellen? Jeg lurte på hvilke av disse filene du hadde testet.