[Kjetil Torgrim Homme]
for min del er grunnen til at eg ikkje har meldt meg at eg ikkje har tru på framgangsmåten. innsamlingsmetoden gjev inkonsistente data som ikkje kan fjernast, og klassifiseringa er for lite presis til at ordinformasjonen kan brukast av ei datamaskin.
Jeg har antagelig ikke fulgt godt nok med, så jeg har ikke fått med meg hvilken framgansmåte du har tro på. Kan du fortelle hva slags alternativ du heller vil velge?
Jeg er klar over at dagens opplegg ikke er fantatisk, men det gir i dag gevinst for bokmålsstavekontrollen, og jeg mistenker at den kan gi gevinst for nynorskbiten også gitt nok korrekturlesere. Hvis noe bedre dukker opp, så er jeg helt med på å bytte ut dagens opplegg.
"fåre" er konservativt for substantivet "fare". "gåv", "håns" og "nåle" er ukjent for meg. i grunnen mistenkjer eg at alle desse forstavingar, t.d. "fåre=skalle", "gåv=mild", "hån=spott", "nåle=pute". av særnamna er det berre "Kyrksæter" som bør få stå. "meterbylgje" er eg skeptisk til, eg ser av Google at det vert brukt i radiosamanheng (VHF), og det er litt sært synest eg.
Dette får meg til å tro at noen må bruke tid på å rydde i nynorsk-biten av korrekturlesingsopplegget. Forstavinger burde ikke dukke opp som selvstendige ord.
Vennlig hilsen,