Om ein skal omsetje IDE, så er [integrert] utviklingsmiljø etter mi meining det absolutt mest korrekte (og forøvrig eit ord eg kunne ha funne på å bruke i det daglege). Programmering er veldig snevert i forhold til kva som faktisk foregår i mange IDE'ar, ref "integrering".
Mvh, Lars Ivar Igesund Utvikler/Programmerer
2013/2/15 Petter Reinholdtsen pere@hungry.com
[Kolbjørn Stuestøl]
Sjølv om det vel eigentleg ikkje er eit programnamn, oppfattar eg IDE nesten slik. Forkorting for"Integrated Development Environment". Bør det likevel omsetjast til «utviklingsmiljøet for Basic» eller noe liknande?
Aner ikke om det bør oversettes, men jeg oversetter oftest IDE til programmeringsomgivelse, ikke utviklingsmiljøet. Kanskje noe å vurdere?
-- Vennlig hilsen Petter Reinholdtsen
i18n-no mailing list i18n-no@lister.ping.uio.no https://lister.ping.uio.no/mailman/lister.ping.uio.no/listinfo/i18n-no