j
k
j a
j l
Wednesday 1. September 2010 skreiv Ole Andreas Utstumo:
Eg nytta «skjermvideo» da eg omsette PiTiVi, etter denne artikkelen på wikipedia: http://no.wikipedia.org/wiki/Screencast
Eg likar «skjermvideo». Skal me få det inn i fellesordlista?
Back to the thread
Back to the list